dissabte, 30 d’abril del 2016

L'Ornitorinc

Quan tots els animals van ser creats, a un li van donar l'oportunitat de crear-se a si mateix. Només era una petita cèl·lula amb cervell, i es va posar a rumiar com volia ser i a mirar un per un als altres animals.

Quan va veure un ànec, va pensar:

-Jo vull aquell bec i aquelles potes.

Va passar un castor i es va enamorar de la seva cua. Quan va veure el porc-espí, que es defensava amb les seves pues, també les volia, però iguals que el del peix globus, que tenen verí.

-Així faré més por.

Va passar una mare gata amb les seves cries, que estaven mamant, i va pensar:

-Quan tingui fills vull que mamin.

Després va veure una gallina i uns pollets sortint de l'ou i va exclamar:

-ja ho tinc!!! Els meus fills sortiran d'ous i els donaré llet!

Ara arriba una llúdriga:

-Jo també vull nedar!

Ara passa un gos bòxer, i exclama:

-Jo vull ser marro, m'encanta aquest color!!!

Al final va pensar:

-Jo crec que ja estic perfecte, guapo i diferent dels altres.

L'ornitorinc, ja creat va començar a fer un niu. Però de sobte, el va sobrevolar un gran falco.

-Jo vull aquelles ales!!! Vull volar!!!

Però el temps de crear-se es va acabar i, al veure que no podria volar es va enfadar molt, i per això té cara de pocs amics i tan males puces.

Alejandro y Èric