dissabte, 30 d’abril del 2016

Dins de l'armari


Vaig escoltar un soroll i em vaig ficar dins d'un armari. De sobte vam aparèixer en un camp ple de refugiats. Tots explicaven les seves aventures, que no totes eren bones, mentre travessaven el Mar Egeu. El Mohamed explicava que havia sobreviscut a unes quantes bombes que havien caigut molt a prop seu.

Una altra noia que es deia Kali, deia que tota la seva família havia mort perquè no sabien nadar.

Entre el Jordi i jo, la Judith, vam intentar animar-la perquè estava molt trista. Cada vegada, estava més contenta, i tenia una altra cara, perquè cada cop reia més.
El Mohamed ens va explicar que la policia Hel·lènica els va fer fora de Grècia i va haver de tornar a Síria. Però ens ha confessat, que si no hagués sigut per a aquesta policia, no ens hauria conegut mai, i estem molt orgullosos d'això, perquè a Barcelona, no teníem bona reputació...
Quan ja vàrem tornar, hi va haver moltíssima coincidència, perquè al col·legi, van venir dos nens nous, un que es diu Mohamedt i una noia que es diu Kalil. Jo sóc molt amiga de la Kalil, i el meu germà és molt amic del Mohamedt.
Trobem molt a faltar el Mohamed i a la Kali, però tinc un pressentiment, que la Kalil i el Mohamedt, són fills d'ells que han pogut venir a Barcelona. Un dia, havíem de fer un treball amb ells, amb el qual, vam haver d'anar a casa seva. I resulta que si eren els seus pares, ens vam alegrar molt!!!!! Ens van explicar, que van agafar un tren, i els va portar a Alemanya, on van aconseguir que un francès els portés a Barcelona, on van començar a treballar en un restaurant «Fast Food », i ara treballen d'advocats, tot un exemple de superació.

SEREM AMICS PER A TOTA LA VIDA!!!!

Judith i